Cégre szabott sales kézikönyv

Szerezze meg cégének a  BOMBABIZTOS ÜGYFÉLSZERZÉS SIKERRECEPTJÉT!

… akár az Ön cégére, termékkörére és piacára szabottan!

Mutasson nekem egy céget jó termékekkel, óriási potenciális piaccal, akinek nincs jól megvalósítható rendszerbe foglalva az ügyfélszerzési módszere, és én megmutatom Önnek azt a céget, aki azonnal képes lesz jelentősen megnövelni forgalmát!

Mi kell hozzá?

Egy részletesen kidolgozott, a szakterület leghatékonyabb értékesítési megoldásait tartalmazó forgatókönyv!

Ne elméleti, nehezen vagy költségesen megvalósítható tippekre, hanem garantáltan működő, könnyen megvalósítható ügyfélszerző módszerek totális stratégiájára, értékesítési rendszerre gondoljon!
Az ügyfélszerzés 2 alapvető területre bontható:

  1. marketing, amelynek alapvető feladata az érdeklődés felkeltése;
  2. értékesítés, amely az érdeklődők, illetve potenciális vásárlók részére történő eladást jelenti.

Amíg az előbbi a hagyományos oktatás és a tanácsadói piac által is rendszerbe van foglalva, addig értékesítési rendszert, sales stratégiát nem lehet találni a piacon. Éppen ezért, sajnos, a legtöbb cégben ez egyáltalán nem létezik, vagy csak részletekben van jelen. (A rendszer olyan, mint egy jól működő autó, az egyes elemek pedig mint az alkatrészek. Utóbbiak önmagukban nem biztosítják Önnek a cél elérését.)

Ilyenkor a végeredmény ugyanaz: nagy költségek árán is kevés vevő, bizonytalan marketing eredmények, a már meglévő vevők elvesztése, véletlenszerűen alakuló havi forgalom.

Persze, ez nem Ön miatt alakult így, hanem…

  • az értékesítési részleg feladata lett volna ennek a kidolgozása, de ők sem tudják elkészíteni,
  • készen nem tudott ilyet vásárolni.

EDDIG!

Most Önnek lehetősége nyílik az elsők között kész, részletesen kidolgozott értékesítési rendszert szerezni – akár azonnal.

A legjobb Értékesítési rendszer

Gondoljon egy pillanatra a cégére, és válaszoljon:

  • tudják az értékesítői, hogy hogyan épül fel optimálisan egy tárgyalási folyamat?
  • megvan minden termékkörükhöz a leghatékonyabb eladási forgatókönyv?
  • tudják, hogy az Önök termékeit hogyan lehet a legkevesebb tárgyalással eladni,
  • megvan a pontos módszerük, a függőben lévő tárgyalások eredményes lezárására?
  • a meglévő ügyfeleiknek milyen tematika alapján kínálják újra a termékeiket?

 

Mennyivel lesz nagyobb forgalma havi szinten, ha az értékesítés folyamata tökéletesen működik a cégében?

Számolja ki! Vagy legalább tippeljen! Segítünk.
? Hányszor fordul elő egy hónapban, hogy cége valamelyik munkatársát felhívja, vagy felkeresi egy érdeklődő, akiből mégsem lesz vásárló?
?? Mennyit költ marketingre? Mekkora bevételt eredményez ez cégének?
??? Ha vannak értékesítői, milyen tárgyalási:kötési aránnyal dolgoznak?
???? Ha nincsenek értékesítői, akkor …

Milyen megoldás létezik erre a problémára?

2 féle lehetőséget is nyújtunk:
1. ha megvan a szakértő sales-es (marketinges) vezető és szakember, vagy ha sürgős, akkor egy általános értékesítési rendszert biztosítunk – több, mint 70(!) oldalnyi pontos leírás és kritikus fontosságú, de könnyen megválaszolható kérdés;
2. ha a vállalkozásukra és piacukra pontosan illesztett sikermódszert szeretnének, akkor:
– alapos cégelemzést követően kidolgozzuk a cégre szabott, a kitűzött célok elérését szolgáló értékesítési rendszert,
– pontosan összefésüljük az ügyfélszerzés másik alapeszközével, a cégük által használt marketingmegoldásokkal,
– elkészítjük a dokumentációt, amely lépésről lépésre vezeti a rendszer alkalmazóját a feladatok sorrendben történő elvégzésében,
– prioritási és ellenőrző listák alapján biztosítjuk a pontos feladatokat, illetve azok elvégzésének felügyeletét, így jól delegálhatóvá tesszük a munkát,
– kidolgozzuk az Önök cégében a ügyfélszerző munkatársakra vonatkozó beszámoltatási és motivációs rendszert.

Érdeklik a részletek? Kérjen ajánlatot most!

Tegye meg az 1. lépést, cége értékesítésének ugrásszerű fejlődéséhez! Kérjen ajánlatot tőlünk, és jelölje meg, hogy melyik szolgáltatásunk iránt érdeklődik!

Megnézem

Ha a környezetében élő ismerősei, barátai, családtagjai közül, úgy véli, hogy szolgáltatásaink hasznosak lennének cégük, vállalkozásuk szempontjából, akkor ajánlja őket! Fáradozásait akár plusz jövedelem formájában is realizálhatja.

Ajánlom másoknak!